Verejný register odberateľských vzťahov

   Typ Číslo Dátum zverejnenia Predmet Partner IČO Cena
Detail Zmluva Dodávateľská 247/2013 17.1.2013 Zmluva o odohraní divadelného predstavenia Poddukelský umelecký ľudový súbor 42080649  1,000.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 62/2016 30.3.2016 Zmluva o odohraní divadelného prestavenia Poddukelský umelecký ľudový súbor 42080649  1,200.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 209-2022 14.3.2022 Zmluva o odohraní umeleckého predstavenia Poddukelský umelecký ľudový súbor 42080649  1,700.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 75/2016 15.7.2016 Zmluva o dielo Ing. arch. Martin Baloga, PhD. 41879171  4,900.00 EUR 
Detail Faktúra vyšlá 10/2012 10.5.2012 Odoslaná faktúra za separovaný zber Prodex SK 41878841  43.40 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 12/2011 1.4.2011 Vypracovanie znaleckého posudku na UNC Ing. Jozef Popadič 41567285   
Detail Faktúra došlá 16/2011 4.4.2011 Za znalecký posudok na UNC Ing. Jozef Popadič 41567285  119.52 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 11/2013 19.4.2013 Objednávka na umývací prostriedok Branislav Dvoriščák, Gastro - Galaxi 41231082  72.00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 20/2012 4.5.2012 Objednávka na dopravu členov ZO Jednoty dôchodcov do Turzovky Ján Konkoľ - JK 40717887   
Detail Zmluva Dodávateľská 80-2019 18.11.2019 Zmluva o dielo - na stavebné práce pre projekt "Zlepšenie podmienok vzdelávania v obci Jakubany" Miroslav Groš - FASTER 40715973  11,124.15 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská Dod 80-2019 5.2.2020 Dodatok k Zmluve o dielo Miroslav Groš - FASTER 40715973   
Detail Zmluva Dodávateľská Zmluva o dielo 13.4.2011 Oprava strechy obecného úradu a kultúrneho domu Richard Klimek 40714951  3,938.66 EUR 
Detail Faktúra došlá 008/2011 31.5.2011 Za opravu strechy obecného úradu a kultúrneho domu Richard Klimek 40714951  3,938.66 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 255-2022 20.9.2022 Rekonštrukcia strechy telocvične ZŠ s MŠ Jakubany so zateplením Richard Klimek 40714951  35,853.50 EUR 
Detail Faktúra vyšlá 36/2012 25.6.2012 Odoslaná faktúra za prenájom priestorov Helena Mrugová 40713695  243.50 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 78-2019 14.11.2019 Kúpna zmluva na dodanie vybavenia IKT pre projekt "Zlepšenie podmienok vzdelávania v obci... František Hvizda - HM-COMP 40692990  16,872.00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 62011 28.2.2011 Nákup kancelárskych potrieb pre TSP Kaleta Stanislav 40322289   
Detail Faktúra došlá 2011059 28.2.2011 Nákup kancelárskeho materiálu pre OÚ a pre potreby projektu TSP Kaleta Stanislav 40322289  221.46 EUR 
Detail Faktúra došlá 2011060 28.2.2011 Kancelárske potreby pre projekt Terénna Sociálna Práca Kaleta Stanislav 40322289  57.12 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 13/2011 5.4.2011 Nákup kancelárskych potrieb pre projekt TSP Kaleta Stanislav 40322289   
Nastavenia cookies