Verejný register odberateľských vzťahov

   Typ Číslo Dátum zverejnenia Predmet Partner IČO Cena
Detail Zmluva Dodávateľská 91-2020 30.1.2020 Zmluva o poskytnutí služby - verejné obstarávanie pre výstavbu MŠ elokované pracovisko JUDr. Anna Filipová 47874856  3,300.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská Dod 1 91-2020 9.3.2020 Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní služieb JUDr. Anna Filipová 47874856   
Detail Zmluva Dodávateľská 49/2016 Dodatok č. 1 10.1.2017 Dodatok č. 1 k Mandátnej zmluve na právne služby JUDr. Viera Komanová 37787918  3,000.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 144/2018 31.1.2018 Mandátna zmluva o poskytovaní právnych služieb JUDr. Viera Komanová 37787918  3,000.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 49/2016 13.1.2016 Mandátna zmluva na poradenstvo a právne služby JUDr. Viera Komanová, advokát 37787918  2,880.00 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 144-2018 30.1.2019 Dodatok č. 1 k Mandátnej zmluve z 31.1.2018 JUDr. Viera Komanová, advokát 37787918   
Detail Faktúra došlá 30110320 4.8.2011 Za dopravu kameňa pri povodňovej aktivite 2011/07 JUNO DS, s.r.o. 36501522  13,072.19 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 223/2012 24.7.2012 Zmluva o dielo na "Rekonštrukcia MK v obci Jakubany - vyrovnávka MK kamenivom" JUNO DS, s.r.o. 36501522  14,088.12 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 228/2012 27.9.2012 Dodatok č. 1 k Zmluve o dielo č. 04/2012 o naviac práce JUNO DS, s.r.o. 36501522  6,295.08 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 230/2012 4.10.2012 Zmluva o dielo č. 6/2012 na práce "Oprava MK v obci Jakubany" JUNO DS, s.r.o. 36501522  7,411.20 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 267/2013 6.6.2013 Zmluva o dielo č. 03/VJ/2013 na opravu miestnych komunikácií JUNO DS, s.r.o. 36501522  10,703.70 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 268/2013 7.6.2013 Zmluva o dielo č. 04/VJ/2013 na výstavbu a rekonštrukciu MK v obci JUNO DS, s.r.o. 36501522  21,084.78 EUR 
Detail Zmluva Dodávateľská 71/2016 21.6.2016 Zmluva o uskutočnení vystúpenia Kajzer Róbert   450.00 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 62011 28.2.2011 Nákup kancelárskych potrieb pre TSP Kaleta Stanislav 40322289   
Detail Faktúra došlá 2011059 28.2.2011 Nákup kancelárskeho materiálu pre OÚ a pre potreby projektu TSP Kaleta Stanislav 40322289  221.46 EUR 
Detail Faktúra došlá 2011060 28.2.2011 Kancelárske potreby pre projekt Terénna Sociálna Práca Kaleta Stanislav 40322289  57.12 EUR 
Detail Objednávka vyšlá 13/2011 5.4.2011 Nákup kancelárskych potrieb pre projekt TSP Kaleta Stanislav 40322289   
Detail Objednávka vyšlá 14/2011 5.4.2011 Nákup kancelárskych potrieb pre OÚ Kaleta Stanislav 40322289   
Detail Faktúra došlá 2011145 5.4.2011 Nákup kancelárskeho materiálu pre OÚ Kaleta Stanislav 40322289  131.75 EUR 
Detail Faktúra došlá 2011144 5.4.2011 Za nákup kancelárskych potrieb pre projekt TSP Kaleta Stanislav 40322289  50.10 EUR 
Nastavenia cookies